Pensionärsvarning

Jag har sportlov och njuter av varenda minut! Vädret är helt gudomligt och jag känner hur mycket energi man får. Underbara vår!

Igår tog jag och Stina en härlig promenad runt byn och på eftermiddan när karlarna kommit hem blev det kaffe och bulle på våran lilla bro för att njuta ännu mer av solen. Fyra stolar och ett litet bord på den inte så stora bron resulterade i en intressant syn för grannar och passerande bilar. "Jaahaaja...Pensionärsparen har kafferep nu på eftermiddan" Haha! Trevligt hade vi iallafall och grannarna fick sig ett gott skratt.

Den här dagen började redan klockan fem imorse då jag skulle vara en social sambo och följa med karln i lastbilen. Det gick bra ända till klockan halv ett då jag slumrade till och helt plötsligt var vi hemma. Fortsatte min vila ute i solstolen istället.


Ikväll vankas det ett nytt Core pass och jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0