Matematik 3000

Idag var jag tillbaka i skolan och fick tillbaka två prov som båda två hade mycket goda resultat, Tack och bock för det. Snart är Matte B avklarat och jag känner mig så jävla nöjd! För exakt två år sedan gjorde jag ett försök att läsa upp Matte B på distans. Nu såhär i efterhand förstår jag inte vad jag tänkte med? Jobba heltid och läsa på distans på heltid. Hur som så slutade allt i en pannkakssmet efter två veckor och jag fick nästan magsår. Efter den incidenten var jag rätt orolig för det här med matten, men skam den som ger sig! Nu är jag nästan klar och jag måste nog tacka min underbara lärare som har som motto " Du behöver inte förstå, bara det blir rätt mot vad det står i facit" haha! Den metoden kan ju dock diskuteras och kanske inte håller riktigt alla gånger.
Glatt överraskad blev jag när jag kom hem och inser att det luktar....MAT! Helt otroligt! Anton står alltså och lagar mat helt själv när jag kommer hem! Blev bjuden på köttfärssås och fullkornsspaghetti! Mumma!
Käften gör fortfarande ont och jag är less på att inte kunna tugga ordentligt.

Snart är denna bok ett minne blott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0