Om dagen som blev ett enda långt träningspass

Hej och hå vilken dag! Är helt slut i både kropp och huvud.

Dagen började med ett svettigt träningspass i och med att plogbilen kom precis när jag skulle backa ut bilen ur garaget. TACKARR! Ut och skotta bort den enorma plogkanten och sen iväg till skolan. Väl på skolan skrev jag kemiprovet och det kändes riktigt bra. Min pluggkväll igår gav nog ändå rätt mycket.

Efter lunch var det dags för årets stora happening, "Slaget om Edelvik". En innebandyturnering mellan alla klasser och personal på skolan. Svettigt värre kan jag lova. Jag agerade arrangör,dommare och även spelare. Puh. Dessvärre blev det ingen final för våran klass detta år. Finalen vanns Konstklassen så ett stort grattis till dem.

Ilade sedan hem till byn för att fixa middag, klippa lite och sedan iväg på sista träningspasset för dagen, core med underbara Maria. Hon får en verkligen att ta ut sig till max och man känner sig så stolt efteråt.

Efter en dusch ska jag nu krypa upp i soffan med min värmefilt och invänta BigBrother.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska få både fällkniv och kålmask nästa vecka <3

2012-02-28 @ 22:04:03
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: Hanna

Underbaaaaart Maria! ;D Jag längtar!

2012-02-28 @ 22:19:38
Postat av: blogghanna

Blogghanna!!!

Du och bigbroter hannawidersteth är lik varrandra

2012-02-29 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0