Om att vara chokladberoende...

Alla hjärtans dag idag och allt är så puttinuttigt som det bara kan bli...eller? Inte hemma hos oss iallafall. Jag lyckades förstöra det gulliga jag hade förberett och allt pga mitt chokladberoende.

Sambon jobbar kväll/natt i veckan vilket betyder att vi inte träffas något förutom att vi sover några få timmar ihop. Därför hade jag köpt en chokladkaka till han igår och skrivit ett fint litet meddelande och lagt på köksbordet igår så han skulle få en trevlig överraskning när han kom hem. HUR TÄNKTE JAG DÄR?! En chokladkaka som tittade på mig varje gång jag gick förbi som bara skrek: ÄT MIG! Det bar sig inte bättre än att jag åt några bitar...och några till. Fy på mig! Fick ju då lov att skriva dit en ursäkt för att jag hade ätit ur hans present.

Men förövrigt kan jag ju tycka att kärlek är något man delar, så varför inte dela på chokladen också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0