Om att det aldrig blir som man tänkt sig...

Helgen började helt underbart med en tur till Skelleftå. Shopping,middag på Allstar och Hamilton på bio med den bästa. Firade alla hjärtans dag i förväg då darling och jag inte kommer träffas på tisdag när kärleksdagen är.

Dock varade inte den härliga känslan allt för länge då jag vaknade kl 5 på lördagsmorgonen och mådde pyton. Spenderade tiden fram till kl 8 sittandes på toa och tömde ut hela min kropp. Mindre trevligt. Jag skulle egentligen jobba hela helgen, men det var bara att glömma. Fortfarande oklart om det var någon matförgiftning eller någon släng av magsjukan. Hur som så har jag hittat något positivt i allt skitande...man tappar en hel del i vikt! :D
Dessvärre är det väl bara vätska men ändå.

Har fortfarande lite småkrämper i magen men mår betydligt bättre än igår.




Jag har fått en värmefilt av bästa darling! Den används flitigt just nu :)

Kommentarer
Postat av: ida

Ja å de är så sjukligt irriterande endel kan nästan förstöra en hel dag, man borde ju egentligen rensa upp lite!

2012-02-13 @ 19:51:09
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0