Min träning

Igårkväll satt jag och tänkte på hur aktiv jag har varit det här nya året. Har snittat 4 träningspass i veckan och tänkt på vad jag har stoppat i mig. Jag ska börja med att säga att jag trivs med min kropp till stor del, men för min hälsas skull så behöver jag röra på mig mer och tappa några kilon. Jag vill bli mer "fast" i kroppen och inte tokrasa i vikt med någon speciell bantningskur.

Bara nu efter några veckor så känner jag mig otroligt mycket piggare och lättare, även fast det inte hänt speciellt mycket på vågen. Men just den här känslan gör att jag vill fortsätta att träna som jag gör. - 3 kg på vågen och några cm i måtten gör att man bli sporrad att fortsätta.

En klapp på axeln till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0