Keramik

Nu när jag går skola får jag även ha konst en dag i veckan. Mycket trevligt och givande å skönt med ett avbrott mitt i veckan från allt läsande. Att få vara kreativ är ju alltid roligt. Vi har nu avslutat vår keramik period och jag har tillverkat en hel del. Den här skålen är den jag är mest nöjd med eftersom den är drejad(även locket!) och jag har aldrig drejat tidigare i mitt liv. Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra som det gjorde, men tji fick jag.

Frågan är bara vad jag ska använda den till? Förslag?


Kommentarer
Postat av: Susanne

Men så fin ! Den ser ju köpt ut ,

Det är nog din nya hobby.

2012-02-09 @ 19:28:04
Postat av: Sofia

Supersnygg! Vill också ha en sån... Kanske ska be mamma.

2012-02-09 @ 19:52:05
Postat av: Piff

Helt ärligt så är jag faktiskt inte förvånad att du skulle vara en drejtalang! Känns liksom naturligt.

2012-02-10 @ 03:46:43
URL: http://thewashingtoncorner.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack så mycket :)

2012-02-12 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0