Är det ens möjligt?

När jag och sambon förlovade oss fick vi ett våffeljärn av svärföräldrarna, och förra veckan skulle vi inviga det. Sagt och gjort så började jag med smeten och Anton plockade ner kartongen med våffeljärnet. När han öppnade kartongen fick vi en (o)trevlig överraskning! En retursedel där det stod att någon har lämnat tillbaka detta våffeljärn för att det inte blir varmt! Kul! Tänkte att det kanske har blivit reparerat och de bara glömt att ta bort retursedeln, så jag plockar upp järnet och inser att så är inte fallet heller. Det är det grisigaste jag sett, fullt med flott och smetrester! USCH! Inte okej någonstans!


Igår åkte vi till Umeå för att skälla, och det kan jag lova att jag gjorde! Personalen förstod inte hur det var möjligt att något sådan skulle kunna inträffa men insåg ju också att så var fallet. Efter att jag spytt lite galla över dem så fick vi ett sprillans nytt våffeljärn och 200 kr :) Tackar!

Nu ska det ätas våfflor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0