7

Onsdag - 7 dagar kvar

Om en vecka den här tiden kommer jag ligga i soffan och mysa med mitt hjärta! Oj vad jag längtar! Har jag klarat mig såhär länge utan han så klarar jag en vecka. En vecka går fort! :)

Har varit en riktig trötter idag på jobbet. Fick verkligen lov att anstränga mig på förmiddan för att hålla mig vaken och fokuserad. Blev bättre efter lunch och min powenap på träsoffan.

Ikväll har jag varit hemma i Holmsund hos päronen och blivit bortskämd med god middag och 2 matlådor att ta med hem! Jag gillar min mamma å pappa! :)  Syrran fick lite slingor i håret och topparna klippta. Sen kom Jossa och Matte förbi med lilla Tilda så hann även få gosa lite med henne :) Sjukt söt unge!


Läste det här blogginlägget och fick tårar i ögonen! Hon är bara underbarast och betyder så fruktansvärt mycket för mig!


Nu blir det soffhäng och en ny dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sabrina "OLGA" Knullalik

Du är bäst!!!

2011-01-12 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0