6

Torsdag - 6 dagar kvar

Usch vad jag saknar min babe nu! Vill bara ha han här och kramas! Men mindre än en vecka kvar nu! Lite positivt iallafall :)

Försov mig imorse, vilket resulterade i att hela dagen blev mer eller mindre förstörd. Äcklig huvudvärk hela dagen och bara sjukligt trött. Fick däremot fina sms från gullet så då kändes allt mycket bättre :)

Har impulsköpt ett köksbord och 4 stolar idag. Hejba! Bra gjort av mig kan jag tycka. Kommer bli så fint i min lägenhet :)

Ska försöka somna tidigt ikväll. Min plan är nämligen att fara på Iksu och träna imorgonbitti innan jobbet. Frågan är ju om det kommer lyckas. Jag kan bara inte somna på kvällarna...åh! Men lite träning gör mig bara gott, behöver verkligen röra på mig. Beach 2011 börjar ju redan i Mars för mig...

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0