4

Lördag - 4 dagar kvar...

Hade en riktigt trevlig Fredagkväll med Sabrina och Thomas. De drog med mig på fest så jag inte skulle sitta hemma själv. Jag som sa att jag skulle ha en nykter helg ihelgen, men icket. Dock så var det väldigt lungt och städat.

Dagen har bjudit på Egen hårvård på jobbet, så äntligen är min äckliga utväxt borta! Efter det blev det kalas hos grannarna och även lite gos med bebisarna som håller på att bli stora :)


Jag och Angelica gick på romantisk middagsdejt ikväll, haha! Och nu ligger jag i soffan och planerar att inte förflytta mig en millimeter tills jag ska sova! Sjukt härligt med en slapparkväll, meen den hade ju varit mycket bättre om min babe var hemma här med mig.

Huvvaligen vad jag saknar han nu! Men bara Söndag, Måndag, Tisdag och ONSDAG kvar nu! ÅH!

Gulligaste mms jag fått! (L)

 



Och finaste låten som skickats till mig!

Kom hem nu babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0