2011

Har inte haft tid eller ork till en summering av året 2010 förrän nu. Dock får det bli en kortare summering.

Året började på allra bästa sätt. Umgicks med min andra familj mest hela tiden och gjorde massvis med bus. Träffat otroligt mycket folk och haft stundtals förbannat roligt och stundtals känt mig som den ensammaste personen i världen.
Sommaren kom och jag fick äntligen tag i en lägenhet inne i Umeå. Min första egna lägenhet. En källare som blev en ungtjejslya utav rang!
Sommaren bjöd på massa festligheter och jag njöt för fullt!

Mitt i sommaren träffade jag en tjej på Max efter ett krogbesök, och om jag då visste hur mycket det skulle betyda och förbättra mitt liv så skulle jag ha pussat henne direkt! Mitt liv tog en drastisk vändning och allt gick otroligt fort. Jag sa upp mig i Holmsund och började på världens bästa arbetsplats med de underbaraste kollegorna! Den här tjejen jag träffade på Max heter Sabrina och fixade ett nytt job åt mig och visade sig bli en av mina bästa och närmaste vänner! Utan henne vet jag faktiskt inte vad jag skulle ta mig till! Hon är bara bäst helt enkelt!

Jobbet flöt på och jag trivdes som fisken i vattnet. Vi åkte på 2 jobbresor till Skövde och Stockholm! Så mycket skratt å så lite sömn! Underbara minnen!

Mitt i alltihopa träffade jag min ögonsten på jobbet. En kund som blev till min pojkvän! Hur sjukt är inte det? Hur mycket öde är det inte i allt det här?! Jag har min underbara pojkvän nu och han betyder enormt för mig!!

Fick också en ny lägenhet i November så jag slapp källaren. Vilket lyft och som jag trivs! :)


Tänk så mycket som har hänt under ett år, och jag vågar inte ens tänka på hur det hade blivit om jag inte hade träffat Sabrina på Max den där Tisdagsnatten i Juli! Bästaste DU! Jag tror nog minsann på ödet ändå!



Nytt år nu! 2011 sägs det.
Hade en underbar nyårshelg med min älskling. Dessvärre ligger jag nu hemma i soffan och tycker livet känns förjävligt. Han sitter på ett flyg påväg till Thailand och här ligger jag och snyftar. 16 dagar kvar tills han kommer hem och jag ska stå på flygplatset och krama sönder han! Mitt hjärtegull!


Snyftlåtar att bryta ihop till och för att sedan bita ihop å komma igen! :) Han är snart hemma intalar jag mig själv!


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0