15

Tisdag-15 dagar kvar.

Fick världens gråtattack igårkväll när jag skulle sova. Tur att man har underbara vänner som alltid ställer upp och tröstar!

Han har kommit fram till Thailand nu och det känns mycket bättre idag, även om jag fortfarande saknar han enormt! Bara att kämpa vidare, idag är det iallafall en dag närmare tills han kommer hem!

Känner på mig att den här veckan kommer att gå fort ändå. Imorgon är det bara halvdag på jobbet. Torsdag är det ledigt och "Sabbe och Hanna dag" Wounderful! Den bruttan gör mig alltid glad! Tur att jag har henne!
Sen är det bara en dag med jobb och sen helg! Då ska jag hitta på en massa skojigheter så jag inte hinner tänka på något annat! Efter helgen är det bara en vecka kvar och några dagar, så det ska nog gå bra det här!


Fortsätt kämpa, fortsätt kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0