13

Torsdag - 13 dagar kvar

Blev en spontan kväll igår. Emma hämtade upp mig och sen blev det vin och tjejsnack hemma hos henne. Blev även en sväng förbi på Olles innan kvällen slutade. Mycket trevlig kväll och jag har saknat tjejerna och våra galna samtal.

Skönt att vara ledig idag. Sov ut ordentligt, grymt skönt! Kan nästan inte minnas när jag sov så här mycket sist.
Dock var det ju lite ensamt utan mitt hjärta. Men han verkar ha det bara bra i Thailand. Men oj så saknad han är nu!
Tur att jag ska få ha en riktig mysdag/kväll/natt med min bästa Sabrina idag! Åh! Bara mysa och se film och tjattra! T ville dock också vara med, men han får så snällt ta soffan för jag och Sabbe ska då skeda i sängen!

Snart helg och det känns skönt!

Nä, nu ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0