Ta mig tillbaka!

Herre min gud vilken resa jag har haft! Jag har aldriiig i hela mitt liv haft så roligt under så kort tid! Det hände alltid något och jag har aldrig skrattat så mycket tidigare! Är svårt att förklara allt, men jag har iaf haft det underbart. Jag och Sabrina resonerade som så att sömn bara är bortkastad tid. Lika bra att få ut så mycket som möjligt av våran resa. Det resulterades i att det blev mellan 8-9 timmars sömn från fredagmorgon till måndagkväll. Sliiiiiiiitet vill jag lova! Men de vare värt! många gånger om!

Jag vill bara tillbaka och göra om helgen om och om igen! Åh! Underbara resa!

Men nu är jag tillbaka i Umeå och vardagen flyter på igen. Den här veckan har bara sprungit fram! Vet inte ritkigt vad som ska ske till helgen. Första helgen som inte är helt uppbokad. Jo, visst ha jag några små planer, men inte som det brukar vara ;)

Nu ska jag kila över till Emms och se Idol!

Partypinglorna som röjde i Skövde utan dess like!


Kommentarer
Postat av: Sabrina

GILLA <3

2010-10-04 @ 18:22:29
URL: http://anirbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0