Skövde nästa!

Åh hej å hå! Här försöks det packas för en helg i Skövde med bästa jobbarkompisarna! Men hur faan ska man få plats med allt? Vill ju shoppa massa i sthlm och det ska ju också rymmas i väskan. Hm. Om man kanske kunde sluta ha beslutsångest över vad man ska ha med sig härifrån Umeå så kanske allt skulle gå mycket bättre och framförallt snabbare.

Jag är lite smått nervös inför själva resan, men absolut inte lika nervös som jag har varit inför tidigare resor. Jag kanske har blivit botad nu av min resfeber? Vore ju mycket trevligt och bra om det var så! En bidragande orsak kan ju iof vara att jag har börjat hitta mig själv på riktigt! Jag vet vem jag är och nästan vad jag vill. Endel frågetecken finns fortfarande kvar men jag har börjat hitta den rätta Hanna. Det känns underbart bra! Jag känner mig galet stark psykiskt och orkar inte ta skit från någon längre!


Om en ynka månad så har det gått ett år sen jag blev singel. Det har gått så frukansvärt fort! Men har mer och mer insett att det var nog det bästa som kunde ha hänt mig, även om det har varit frukansvärt jobbigt stundtals. 
Men somsagt, det är skönt att ha börjat hitta mitt rätta jag! 


Nu taggar jag Skövde, och jag vet att jag och Sabbe kommer äga allt och alla! ;D

Lev och må!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0