Tvätt i ren allmänhet

Tvätt är inte riktigt min grej! Eller alltså de går ju som bra bara jag tar mig tid och ork till det!

Ikväll var det verkligen kris! Inga rena underkläder, tvättstugan bokad och akutplanen med att fara å köpa nya på HM kändes inte riktigt aktuell. Så därför fick jag göra det bästa av situationen och tvätta i skurhinken för hand. Jaa, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det! Mina händer ser ut som russin och det var vatten över hela toaletten.
Note to self: Se till att boka tvättid och tvätta i tid innan det blir kris. Det håller ju inte i längden att hela tiden köpa nya heller :P

Nu hänger det iaf underkläder över hela min lägenhet så imorgon är allt normalt igen och jag börjar om på nytt!


Oh! Glömde ju! Det är ju för tusan FREDAG imorgon, igeen! :) Jag älskar att veckorna går så fort! Underbaaaara helg! :) Vet att den kommer bli huur bra som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0