Lek mys och partaj

Vilken helg det har varit! Började med middag, bebisgosande och idolmys på Haga på Fredan. Kändes riktigt skönt att inte gå ut på krogen på Fredag också. Typ första helgen på länge jag inte har kört en tvådagars.

Lördag började tidigt med shopping på stan med Emms och sen lek på fortet med resten av brudarna. Så sjuuuukt roligt vi hade där. Man blev som barn på nytt och blev riktigt förbannad när man inte kom på hur man skulle lösa cellerna. Mitt lag " Hello Kitty" vann stort och tävlingsmänniska som jag är känner mig ruggigt nöjd över våran insats!
Efter fortet blev det hem och duscha och göra sig fin inför kvällens middag och partajande. Riktigt rolig utekväll. Dansade tills fötterna sa ifrån och det slutade med en barfota promenad hem med skorna i händerna. Kanske inte världens smartaste idé såhär i efterhand... Hade två isklumpar till fötter när jag var framme. Tur att mormor har stickat tjocksockar åt mig :)


Idag är jag dock tröttare än tröttast! Har legat i soffan hela dagen, förutom en åktur i Patriks traktor. Jag hade tänkt att döda han när han skulle hämta upp mig och jag såg att han hade traktorn istället för bilen. Men jag bet ihop och åkte med ändå och grinade ingenting! Bra jobbat av mig som har stor traktorfobi! :P


Snygga som fan, men inte att rekomendera om man ska dansa en hel kväll på schlagerklubben ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0