Craaaaazy!

Jag och fröken Sabrina är en livsfarlig med ack så underbar kombination! Impulsiva och smått galna!
Kunde ha slutat med en nattågsresa ikväll/natt, meen priserna är ju inte av denna värld! Hade det varit billigare hade vi aldrig tvekat! Oj så spårat! Jag känner mig på bushumör och vill egenligen bara göra något sånt där spårat och galet! Men, en annan gång så :) Resor planeras ändå för fullt i våra hjärnor!

Note to self: Ha inte datorn på jobbet och egga varandra till impulsiva resor!


Kommentarer
Postat av: Piff

Tack kära du! Och ja, vad är det med dessa halstabletter?! Jag har inte vågat ta fler.

Du är förresten galen, som vanligt ;) Ni är varmt välkomna att sova på min briljanta bäddsoffa för två, du och din vän Sabrina, om ni skulle råka spontanboka en resa till Göteborg :)

KRAM!

2010-10-16 @ 13:55:23
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0