Flyttkaos

Det händer så sjukt mycket i mitt liv för tillfället! Jag vet nog inte ens själv vad som händer riktigt! Men kul känns det!

Just nu så råder flyttkaos utan dess like! Packar kartonger för fullt, flyttstädar och flyttar in i en ny lägenhet på onsdag! Alltså Onsdag som i Onsdag om 2 dagar! Inte ens riktigt två dagar heller, för klockan är snart alldeles för mycket. Har nog inte ens tid att sova.

ååh! Underbara liv! Jag säger bara 15 kvadrat balkong med infravärme! Deee ni! De är lite skillnad från källarlägenheten!


Min babe är förövrigt väldigt saknad just nu! Puss!


Kommentarer
Postat av: Piff

Hur går det för Blomman?! Överlever den flytten? Tar du hand om den?

2010-11-17 @ 22:21:26
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0