Öst på stan

Flytten är avklarad och äntligen har jag fått internet till läggan! Allt har flytit på bra och jag börjar känna mig hemma nu. Trodde att jag skulle ha svårare för att vara själv, men det har faktiskt gått riktigt bra!


Ikväll har jag dock en liten dipp, känner mig riktigt ensam och bedrövlig. Kan bero på att vissa åkte till huvudstaden idag och är borta hela helgen och att vissa andra betydelsefulla personer inte finns på orten.

Ska ta mig igenom kvällen och natten och sen är det äntligen helg! En helg som kommer bli underbaaaar och galen! Min älskade Piff kommer hem ikväll och räddningspatrullen återförenas på lördag! :D Me like!


Jag vill vara kär som alla andra människor är just nu...frågan är bara var Mr.Charming är? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0