Halsflusshelvete!

Det gick inte att bita ihop och jobba med feber. Var sängliggande hela gårdagen och har knaprat alvedon i snart 3 dygn. Är måttligt less och slut i kroppen. Tog dock tag i det hela imorse och ringde vårdcentralen och fick komma dit direkt. Fick konstaterat att jag har halsfluss och måste äta pencillin i 10 dagar. Skönt att få veta vad det är och bli behandlad, men suuuurt som fan att måsta ligga hemma när jag vet att det är hur mycket som helst på jobbet nu. Men man kan ju inte rå för att man blir sjuk. Om 2 dygn smittar jag inte längre, så klarar mig till syrrans student iallafall, men missar allt roligt som händer ihelgen, suuurt!

Fick lägenhetsnycklarna idag också! :D Yippeeey! Men somsagt surt att jag är sjuk och inte kan flytta för fulla muggar. Strulade även med han som har bott där tidigare. Han hade knappt städat ur någonting och sen bara dragit hem till sthlm. Så måste ta tag i städningen först...puuh! När ska jag orka och hinna med det. Men snart har väl pencillinet börjat verka så då kanske man blir lite piggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0