Dessa minnen

Har varit och sett på min otroligt vackra syster som skulle på bal ikväll. Åh! fick en massa minnen, som tyvärr bara har gjort mig deppad just nu. För två år sedan stod jag på röda mattan med en man som jag älskade över allt annat, mitt liv var på topp och allt kändes bara underbart just då. Men saker och ting förändras och man kan inte göra så mycket åt det. Du har ditt liv och jag har mitt nu. Ska dock erkänna att det skar i mitt hjärta när jag såg dig tillsammans med henne idag. MEN, nu ska jag skärpa till mig och bara se frammåt och inte bakåt. När jag ser bakåt blir jag mest bara ledsen, och det är ju inte okej nu när det närmar sig sommar och flytt.


SNÄLLA GE MIG EN KRAM NÅGON!


Kommentarer
Postat av: Piff

JAG VILL GE DIG EN KRAM! Snart så...

2010-06-04 @ 14:43:27
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: MallanR

Jag finns alltid tillgänglig att kramas med hanna, jämtjämtjämt!

2010-06-06 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0