15 åring med sprucken röst

Efter en galen helg med yran och massor med alkohol försvann min röst. Kan tänkas att det är smällar man får ta när man har haft så kul helt enkelt. Problemet nu är att den börjar återvända och då låter jag som en 15 årig kille med sprucken röst. Varannat ord blir i falsett för mig och folk skrattar. Äsch då! Jag bjuder på det!


Imorgon är det studenbal och jag har fullt upp hela dagen med uppsättningar och sminkningar. Känns otroligt peppat och jag vet att jag kommer fälla en liten tår för alla kommer vara så vackra. Åh! JAG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BAL IGEN!


Förövrigt är det nära nu! På Söndag eller Måndag flyttar jag till MIN lägenhet! ÅÅH! PEPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0