Tisdag

Vilken jävla natt! Har drömt hemska och fruktansvärda drömmar hela natten. Vaknade en gång av att jag grinade hysteriskt och kunde inte sluta. Jag tror jag har för mycket att tänka på. Fast egentligen ska jag ju inte tänka på de där sakerna, men det är så fruktansvärt svårt att inte göra det! Fan för dig, och dig! Kan ni bara försvinna ur mitt liv! Jag vill inte veta hur underbart ni har det!


Nästa vecka börjar jag plugga och jag är väldigt oros! Vad har jag gett mig in på?! åh!
Hur ska jag kunna ha sån självdiciplin? Det återstår att se!


Vad kul att du har lyckats med ditt liv och gått vidare! Jag vet att du njuter av att jag står kvar på ruta ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0