Söndag

Ännu en helg har passerat på den nya året. Den inleddes med badtunna och alkohol på fredag med galna gänget. Mycket trevligt, trots traktorer och lite hysteriska tårar. Trots detta så fick kvällen ett mycket trevligt slut.

Lördagen var räddningspatrullen ute och gjorde stan osäker. Började lugnt på Allstar med en massa prat och skvaller. Piff kläckte även det bästa citatet " Ibland "äter" man för att man vill och det är gott, men ibland "äter" man bara för att man måste " Haha! 

Sedan blev vi lurade till Cover, vilket inte var en bra idé. Vad vill kvinnor 40+ med att ha skinnbyxor/skinnklänning och tro att de är snygga och 25 år ?! EJ Okej! Blev ett tidigt slut på denna kväll, men även ett bra slut trots allt.

Idag har det varit Söndagshäng i soffan, men även första träningen för gympakidsen! Åh, det var kul att komma igång igen! Nu har jag intagit soffan igen för att ladda upp mig inför morgondagens första pluggdag! OH my! Hur ska detta gå ?


Ge mig ett tecken, så jag vet.


Kommentarer
Postat av: sofia

Det kommer att gå jätebra.. Hur ska du plugga, är det på deltid och du får välja när du pluggar så du hinner jobba också?

2010-01-17 @ 20:47:04
URL: http://sofia-widmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0