Onsdag

Jag förstår inte vad jag har gett mig in på! Matte?! Hur kunde jag ens tro att jag skulle klara det? Redan första dagen fick jag lov att ringa Björn för experthjälp. Men det kanske blir bättre när man har kommit in i det? Var ju trots allt snart 2 år sedan jag pluggade sist.


Har fått jobba rätt mycket den här veckan, vilket känns jätte kul! Dock inte så mycket tid till plugg och träning, men ikväll tog jag mig faktiskt iväg till gymmet för ett nästan 2 timmar långt pass. Guud så skönt! Blir förhoppningsvis ett pass på Fredagmorgon också!


Jag längtar till helgen! ( Gjorde jag redan i söndags ;P ) Men nu är det snart efterlängtad helg! Bara 2 dagar kvar!
Jag tror det kommer bli en riktig kanonhelg igen! 






De bli som det blir.....men de vore ju som trevligt tror jag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för din kommentar;)hoppas du får en rolig helg.

Kram / Susanne

2010-01-22 @ 19:27:32
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0