I´ve got a feeling

Veckan kan samanfattas med stress,panik,magkatarr,press och lite mer magkatarr!

Att jobba heltid,plugga matte B på distans, träna och ha ett socialt liv är ingen bra kombo kan jag meddela! Det slutar med magkatarr!


Nu är det iallafall helg och jag har gjort ett ryck med pluggandet nu på förmiddan. Nu släpper jag det helt och taggar bara till kvällen! Jag är taggad! Men ska dock inte tagga lika mycket som förra lördan ;) höhö!

Ska snart hoppa in i duschen och försöka hitta något i garderoben att ha på mig. Kan nog tänkas att syrrans garderob också får sig en titt ;)


Ha en trevlig lördagskväll så syns vi i dimman! Skål!




I´ve got a feeling, that tonight´s gonna be a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0