Snart helg!

Hej och hå! Veckorna bara springer fram. Tyckte nyss att det var måndag och det kändes som en evighet tills det skulle bli helg igen. Imorgon är det äntligen helg igen och jag är så taggad! Folk kan nog tro att jag blivit lite smygalkis, men jag kan lugna er och säga att så är inte fallet.

Efter förra veckans lilla breakdown så har jag bestämt mig för att hoppa av matten. Känns lite som ett nederlag, men samtidigt så har jag inte tid just nu och jag vägrar knäcka mig själv för en mattekurs.


Nu taggar vi upp för helg och en tvådagars! Som sagt så är det hårt att ligga på topp, men är man singel och lever livet så är man ;) Jag klagar då inte, jag gillare!

Ha en trevlig helg gott folk!


Förra helgens förfest med vår vän "Gunnar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0