Med solen i ögonen

Veckorna bara flyger fram. Måndag-Fredag, Måndag-Fredag. Skönt på ett vis, men jobbigt på ett annat. Hinner inte med allt jag vill göra. Är ännu värre nu under OS perioden, haha. Man har nästan inte ens tid med att sova. Men där får jag ju skylla mig själv.

Imorgon ska jag umgås och partaja med en kär vän som jag inte har umgåtts med på alldeles för länge. Ska bli grymt kul och jag vet att Umeå kommer gå osäkert! Yeeah!


Förra helgen fyllde Emma år och det var såklart partaj! Galeeen och kul kväll! Slutade dock med lite sura miner, men vi kör tydligen på förnekelse och glömmer alltihopa. jooora! Det går bra!

Vi är en bra partykombo! Ohyees!

 

 

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, känner mig totalt vilsen och vet ingenting. På ett sätt är jag stark och känslokall, men på ett annat sätt är jag ensam, ledsen och rädd. Jag vill inte vara ensam!


Kommentarer
Postat av: Piff

KOOOOM HIIIT och var ängslig med mig!!!

2010-02-19 @ 09:10:52
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0