Waka Waka!

Idag har jag varit på nya jobbet och hälsat på! Känns helt underbart bra! Vilka härliga människor jag ska få jobba med! Allt känns nästan för bra för att vara sant! åååh! Jag längtar verkligen till Onsdag när jag börjar! Dessutom har jag fått en ny sax som är så fin och dyr att jag vet inte om jag kommer våga klippa med den... lär väl klippa av mig fingrarna eller nått, haha! Åh, underbara känsla! Har fått tillbaka arbetspeppen igen!


Resten av dagen har spenderats på stan tillsammans med ledighetskommitén, dvs brudarna! Fyndade lite småsaker och tjattrade.

Nu är jag fixad och klar för partaj. Ikväll är det tydligen tema "singelkväll/fest" Awesomeeeee!


Lev och Må! SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0