Mys!

Igår fick jag mina naglar fixade av Lisa! Underbart! Nu är de så fina så fina! Tack söta Lisa! :)
När jag skulle köra till Lisa blev jag stoppad av polisen i blås och körkortskontroll. Såklart får jag den snyggaste polisen! Förra gången jag skulle blåsa blev jag utskrattad för att jag är världelös på att blåsa tillräckligt länge.
Den här gången gick det bra att blåsa, men då smygraggar snyggpolisen på mig istället! haha! Vad är det med mig och poliser? När han tittade på körkortet sa han " Det här ser ju bra ut på mer än ett vis!" oj oj!


På eftermiddan fick jag fika besök av familjen Tegern och Granström med bebisar! Mycket trevligt! Blev bjuden på middag av Tegerns uppe på tomtebo! Mycket mys med söt bebisarna! Lyckades även få båda bebisarna att dricka ur nappflaskan, vilket de tydligen har vägrat tidigare. Jag verkar ha något speciellt ;P För idag så vägrade visst ena att ta nappflaskan. Är nog för att inte jag är där.

Underbar dag igår!

Idag blir det lunch med Mamma och syster och sen får vi se vad dagen bjuder på. Min sista lediga dag och sen börjar jag på ny jobbet. PIRR!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra? :)

2010-08-31 @ 12:22:31
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0