Vad är det med hantverkare ?

Min pappa frågade om jag kunde vara hemma och ta hand om hunden och öppna när hantverkaren skulle komma och fixa trappen imorse. Självklart så ställde jag upp. Klev upp strax efter 7 och började cykla hemmåt. Hantverkaren skulle komma vid 8. Jag fikade, väntade, såg tv, väntade, lekte med Zolo, väntade. Tillslut blev kl halv 1 och han hade fortfarande inte kommit. Tur att min syster kom hem och kunde fortsätta med väntadet för jag börjar ju jobba snart.

Sjukt så irri man kan bli när de inte kan komma när de säger att de ska komma! Tänk vilken skön sovmorgon jag kunde ha fått...Tur att jag får sovmorgon imorgon istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0