Tvätt och näsblod

Dagarna har rullat på och jag har jobbat heltid både igår och idag, vilket känns väldigt bra!

Jag slapp göra avtryck hos tandläkarn och jag var överlycklig och firade genom att steka pannkakor här hemma! Mycket gott!

Förkylningen är fortfarande kvar och vill inte ge med sig. Igår var jag så tät i näsan att jag knappt kunde andas, INTE kul när man jobbar. Karina visste ett knep hur man kunde få bort det utan att använda näsdroppar, så jag tvekade inte på att låta henne pröva. Hon masserade(läs mördade) mina tår så jag skrek, och vill ni veta?! Det släppte! Heelt sjukt. Men jag tror att hon kom åt någon annan nerv för det gjorde ont i mina tår hela kvällen och dessutom började jag blöda näsblod 1 timme senare. Väldigt kul när man ska stå och klippa hår. Tur att jag hade en kund som jag kände så det kändes inte allt för hemskt att stå där med papperstussar i näshålen och låta som en anka när man pratade. Haha!


Ikväll har jag tvättat och sett fotbollen. Skönt att slippa tvätta imorgonbitti, men hemskt att gå ner till tvättstugan nu när det är kolsvart ute. Jag väntar nog tills Anders kommer hem från träningen så får han hämta tvätten istället. Sverige var förövrigt värdelösa trots vinst genom ett självmål från Malta.

Imorgon ska jag ta mig en skön sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0