Stolpskottsidioter!

Gårdagen var en riktig pissdag på jobbet och jag känner verkligen ingen pepp att komma tillbaka på måndag. Fan för de riktiga stolpskotten som finns i våran lilla by. Tänker inte gå in på detaljer, men ibland hatar jag verkligen att vara frisör. Man vet att man har rätt men man får inte erkänna det, för kunden har ju alltid rätt. Jag HATAR DET!!

Imorse var jag och hämtade svärmor på flyget som har varit utomlands i en vecka. Är smått avundsjuk!

Sen har jag sett en rikitgt bra innebandymatch. Anders lag spelade mot ett finskt elitserielag och de förlorade bara med 7-5. Det finska laget hade 6 landslagsspelare med...
Anders var bäst på plan med 2 mål och 2 ass :)
Ny match imorgon mot ett annat finskt lag, blir spännande att se...

Ikväll blir det middag med familjen och Anders mamma! Trevligt trevligt. Är dock lite oroad över min förrätt, har aldrig gjort den tidigare, men någon gång ska ju vara den första :)

Ha en trevlig Lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0