Måndagmorgon

Natten har bjudit på skön sömn. Har inte sovit ordentligt på 4 nätter pga förkylning och alldeles för många tankar.
Tog en liten sovmorgon också, tyckte att jag kunde unna mig det.

Igår kollade jag på resor till Nice. Hittade en riktigt bra resa som jag är så sugen på att boka. Vi får se hur det blir, är mycket som ska fixas innan den går att boka :) Bäst att hålla tummarna.

Idag jobbar jag från 13.30-16.00. Sen ska jag direkt till tandis och bli plågad. Huvva, jag vill verkligen inte! Jag hatar att göra avtryck på tänderna! Lika bra att förbereda sig på att spy, för det brukar alltid sluta så..uuusch!
Å billigt är det ju inte heller, fan, jag har egentligen inte råd med det, måste ju spara till den eventuella resan till Nice..

A har träning ikväll, som typ alla andra kvällar...Trååk. Jag vill mysa med min sambo..


Längtar tillbaka till semestern när vi var i stugan och bara myste och solade hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0