Hata Måndagar!

Helgen är över och det är återigen denna jävla måndag. Jag hatar Måndagar. Vet inte riktigt varför, men allt känns bara så tungt. En hel arbetsvecka kvar innan det är helg. Sunk!


Helgen har varit bra, med kalas, utgång med jobbet och ännu mer kalas och lite träning. Utgången blev lyckad, trots att jag var yngst och drog ner medelåldern på Lottas med ungefär 100 år kändes det som.


Jag önskar att jag hade mer tid att spendera med min älskade sambo. Han är en upptagen man med innebandy nästan varje dag och massor med kompisar och jag har ju mitt jobb som inte har allt för roliga arbetstider. Känns som att vi aldrig hinner umgås och det känns jätte tråkigt och jobbigt. Ge oss mer tid för varandra tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0