Första träningen

Dagen började tidigt med en innebandymatch. Drog upp syrran så jag fick lite sällskap på läktaren. Skönt med vinst idag!

Sen utbröt ett viss kaos. Hjärnan gick på högvarv och jag kände mig otroligt sviken. Men nu i efterhand så löste sig allt och tur var ju det.

Första träningen är avklarad med kidsen och de är ännu sötare än förra året. Några nya har tillkommit och några har fått börja träna med en äldre trupp. Har även tappat 2 tränare men fått ett nytillskott(som dock är i utlandet nu). Kidsen saknade Piff och tyckte vi skulle sälja fika på konsum så vi kunde åka till Nice för att hälsa på henne. De trodde nog att det var lite närmare än vad det är för de tyckte vi skulle åka allihopa i min lilla bil...Haha.

Var även och hjälpte Linda med Bamsegympan för de allra minsta. Åh, jag smälte typ när jag såg alla små söta ungar i sina rosa ballerinadräkter och söta små sockeplast. Nästa vecka ska jag ha dem själva för Lirre flyr från byn till huvudstaden. Det ska nog gå bra, det är ganska lätt när alla föräldrar är med och leker.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp Te och halstabletter. En alvedon sitter nog inte helt fel heller.



Här är några av se söta Kidsen när de är utklädda till färgen GRÖN på våravslutningen.


Kommentarer
Postat av: Piff

Ååå, så himla söta! Jag tycker det var en utmärkt idé :D

2009-09-06 @ 19:56:17
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0