UppochNer

Jag lever och det börjar gå rätt bra att andas nu också. En vecka har gått och den har varit väldigt upp och ner. Mest ner. När det känns som att jag har tagit mig upp så faller jag platt ner igen.

Har hämtat allt ur lägenheten nu, det känns i hjärtat, men samtidigt lite skönt att kunna få distans till det. Nu kan jag börja gå vidare på riktigt.

Just nu letar jag lägenhet, för jag kommer snart bryta ihop av att bo hemma. Visst det är trevligt att alltid ha sällskap och mat och tvätt fixad, men det är tufft med nya rutiner och måsta rätta sig efter någon annan. Jag vill vara självständig och göra saker när jag vill, inte när någon säger till mig. Jag vill känna friheten att kunna göra vad jag vill när jag vill!


Kommentarer
Postat av: sofia

Förstår att du vill ha egen lägenhet. Jag vet hur svårt det är att flytta hem efter att ha haft egen lägenhet. Det är ännu svårare än när man bodde hemma innan man haft egen lägenhet. Hoppas du hittar en snart. KRAM

2009-11-02 @ 14:32:45
URL: http://sofia-widmark.blogspot.com
Postat av: Johanna

usch vad jobbigt! hoppas du hittar en ny lägenhet då (:

2009-11-03 @ 19:16:14
URL: http://enjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0