Torsdag

Jag är konstant trött, vilket är lite jobbigt. Snart helg iallafall. Blir nog en nykter helg, kan nog behöva det efter en jobbig vecka med sjukdom.

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck...Direkt jag hörde första ordet i "kom änglar" fick jag en klump i bröstet. Tårarna sprängde bakom ögonen och jag vet inte riktigt varför. Har så många minnen från hans låtar, både bra och dåliga. De har hjälpt mig mycket tidigare i mitt liv, så varför skulle de inte kunna hjälpa mig nu?
Jag sitter och är avundsjuk på alla som är och lyssnar på denne underbara man ikväll.


Det snurrar i min skalle och jag vet inte riktigt om det är på ett bra eller dåligt vis. Många tankar, men mest om framtiden. Vad vill jag egentligen med mitt liv? Min planering har spruckit BIG time och nu står jag på noll igen. Det känns som att jag är i en liten bubbla i en mellanvärld där jag bara är. Det är varken bra eller dåligt. Just nu håller jag på bli tokig, så jag ska sluta tänka för ett tag och bara lyssna på Lasse och njuta. Han kanske ger mig några bra svar.

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet"  



Jag tror att jag skulle vilja vara kär...Då känns livet så mycket enklare...



Kommentarer
Postat av: Piff

Well, inte alltid lättare att vara kär. Inte när man väljer att vara det i någon som bor så sjukt långt bort. Jag är också förvirrad. Jag längtar verkligen till morgonen den 21 då jag får sitta i din stol och vi får reda ut oss själva. Saknar dig! KRAM

2009-11-28 @ 18:52:21
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0