Respekt!

Att visa respekt är något jag tycker är väldigt viktigt. Jag försöker alltid att visa respekt mot folk. Jag har gjort mitt yttersta även i det här fallet, men du däremot verkar ju ha otrolig brist på respekt. Fine, det är inte du och jag längre, det finns inget vi, men just därför är det otroligt viktigt att visa respekt tycker jag. Jag ska inte bry mig, jag mår bara sämre när jag tänker på det, å dessutom blir jag lite äcklad. Du var inte en sådan här person när det var vi, men som sagt så är det inte vi längre, utan det är du och din brist på respekt. Tyvärr känner jag ingen lust att vara vän med dig längre. Jag vill inte ha en vän som inte kan visa respekt mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0