18 november

Vad skulle jag göra utan alla mina underbar vänner? Ni är helt otroliga! :)

Jag vill ha en egen lägenhet nu,nu,NU! Jag står i kö på en som verkar vara alldeles för bra för att vara sann. Men jag har nog aldrig så tur att jag får den...
Jag håller tummarna varje dag och hoppas att hyresvärden ska ringa och ge mig ett positivt besked.

Var på GHD visning igår och fick locka håret på Annelie :) Inte jätte givande visning, men kul att komma ut lite iallfall.

Vet inte riktigt vad helgen bjuder på, hoppas på något trevligt! Har hört rykten om att min kusin ska ha mitt rum lördag till söndag så jag får väl fly fältet och leta en ny sängplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0