På begäran från en speciell person...

Jag är och kommer alltid att vara värdelös på att blogga. Jopp, så är det. Jag undrar varför jag egentligen har en blogg? Jag menar, det är ju kul att läsa andras bloggar, de är alltid så intressanta och bra skrivna, men mitt liv är inte så intressant att skirva om. Samtidigt är det som bra att ha en blogg ändå, ibland kommer jag in i ett bloggil när jag kan skriva hela tiden, speciellt när jag är irriterad eller väldigt glad.

Idag vet jag inte om jag är irriterad eller glad. Jag är i ett ingemansland med ett ömmande hjärta. Familjen åker ner till Ängel ikväll och jag är kvar i SurRuttnaSlagsmålsHolmsund. Jag skulle vilja åka med er och stötta Piff och bara finnas till. Men nu ska jag inte åka med, så då får man göra det bästa av situationen och finnas till på andra sätt. Mobiltelefonen är en mycket bra uppfinning, men ännu bättre är "Cool Down dropparna" som jag skickar med Piff för att hon ska överleva helgen. På måndag ses vi igen och då börjar vi tagga nästa RM om 2 veckor när vi båda åker. Woooho!

Nu är tvätten klar och den måste hängas, och hur kunde jag boka tvättid kl 7 när jag börjar kl 14 ? Fy för alla pensionärer som tar de bra tiderna. Ni är ju ändå vakna den här tiden, varför kan inte ni tvätta nu ?

Kommentarer
Postat av: Puff

Alltså, Täby. Det finns inga ord för hur KING det kommer bli. Räddningspatrullen i huvudstaden = LIVSFARA! :D

2009-05-12 @ 22:55:32
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0