Nostalgi

Jag sitter här med rysningar och glädje i hela kroppen. Fick tillbaka min film från RM i Järfälla -06 (?) och självklart fick jag lov att kolla på den direkt jag kom hem. Vilken nostalgi! Vilka minnen! Vilken känsla! och det bästa med det hela är att snart är det dags för comebacken på riktigt! På fredag åker TT ner till huvudstaden för sitt sista RM. Mitt sista RM! Det kommer bli den bästa tävlingen i mitt liv. Räddningspatrullens sista gymparesa ihop! aaah! Jag är så taggad så det finns inte ord för det. Jag är lycklig i själen, med en gnutta nervositet, men lite nervositet är alltid bra att ha. Tur att jag har min andra hälft med mig som kan ta hand om mig. Åh, det ska bli så roligt!

Jag önskar bara att jag kunde vara i lika bra form som jag var på RM i Järfälla, för ta mig tusan så var jag ju fan bra då! ;)

Heja TT!


Kommentarer
Postat av: Piff

Puff! Din handvolt-fri är i sjukt bra form! Banne mig bättre än RM06. Det kommer bli så himla king. Åååh vad jag laddar. Och du kan vara lugn inför resandet, The Man gav mig goda omdömen som reseledare efter Ängelholm ;)

2009-05-18 @ 09:38:19
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0