Klagomuren

Jag vet inte var jag ska börja, eller hur jag ska börja. Jag har verkligen varit på toppen av må-bra-skalan och helt plötsligt blir det bara en störtdykning och jag vet inte varför. Vad har jag att klaga på egentligen ? Det finns folk i min omgivning som har det 1000 gånger värre än mig, så jag får egentligen inte klaga. Vad är det jag är deppad över egentligen? Jo, för allt är så himla kompicerat. Papper hit och papper dit. Vem ska man ringa ? Hur ska man förklara allt ? Vem är det egentligen som strular till det ? För 2 veckor sedan ställde jag frågan och fick ett svar, och självklart så litar jag på det svaret och skiter i att skicka in papperet. Nu har de ändrat svaret och det är försent att skicka in papperet. Ah, mitt huvud orkar inte. Jag har varit med om värre saker, men just idag så klarar jag inte av det här. Inte nu.


Jag orkar bara inte, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0