Fotboll i all ära, meeen...

Landskap mellan Sverige och Portugal i fotboll nu på kanal 6. Innan min sambo köpte sitt Ps3 hade jag nog inte haft något emot landskapen på tvn.
Till sitt Ps3 har han Fifa 08 och 09 ( säkert någon till version också) som han spelar flitigt. TIll dessa spel är Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommentatorer och har bara visst många kommentarer inspelade till spelet. Dessa kommentarer ekar genom den lilla ettan var och varannan dag.
Tänkte att jag skulle titta på fotbollen men jag bryter ihop på Glenns och Henriks röster. De har ju förtusan samma kommentarer live som inspelade på spelen! Våga nya meningar karlar!

Fortsätter nu att se fotbollen utan ljud. Dock inte allt för roande. Kanske vore dags att hitta nya kommentatorer till Sveriges fotbollsmatcher ?


Tyvärr grabbar, Jag är SPY-LESS på era röster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0