Uppbyggnadsperiod

Eftersom jag nu ska göra comeback i gymnastiken med tränarlaget har jag insett att jag måste börja träna redan innan. Uppbyggnadsperid typ. Problemet är att jag har kommit på det lite sent, men som man brukar säga " Bättre sent än aldrig"
Sagt och gjort så köpte jag ett gymkort igår och startade med ett hårt pass, som känns nååå jäääävulskt idag. Åh Herre. Imorgon är pass två för året och på torsdagmorgon pass tre. Lika bra att börja stenhårt!

Läste även Piffs blogg nyss, och hon har förtusan gjort 10 handståenden idag. Inte kan jag vara sämre heller, vi är ju Piff&Puff. Ska instruera Anders hur man passar nu, vågar mig nog inte på att stå själv än ( Jag har ingen fri vägg i den lilla 1:an)


Sen är det dags att ta en powernap till halv 2 då JVM finalen är. Frågan är om jag är riktigt klok ?

Kommentarer
Postat av: Piff

Comebacken, here we come! :D Det var jobbigare än man kan tro att stå på händer, men ack så kul. Tio om dagen nu va?! Handstående är vår viktigaste övning!



Jag ska förresten också se hockey, vi har uppesittarkväll här.

2009-01-06 @ 00:11:14
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: elinerica

Svar:

Naw tackar mamma :)Men de gick ju bra! Jag är hemma nu och allt gick bara fiint även om ja bilderna inte är att leka med :) Jag lovar att jag ska ringa dig om jag får problem med nån kille!! kram!

2009-01-06 @ 00:13:25
URL: http://elinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0