Hur går det med nyårslöftet?

Det här året gav jag ett nyårslöfte som min omgivning dömde ut totalt. Somliga trodde jag skulle klara 2 veckor medan somliga trodde 1 vecka. Bara för att folk dömde ut det och för att jag är en tävlingsmänniska utan dess like gav jag mig den på att jag skulle klara det. Hittils har jag klarat det med råge! Jag bestämde mig nämligen för att jag skulle börja gymma, och det är väl inte någon större sak, men det stora nyårslöftet bestod av att jag minst 1 gång i veckan skulle gymma på morgonen innan jobbet. Och vill ni veta, hittils har jag tränat innan jobbet minst 2 gånger varje vecka.

Jag skulle nog vilja ge mig själv en liten applåd, bara för att jag känner mig duktig. Ibland måste man faktiskt få vara lite ego och ge sig själv lite komplimanger. Man kan aldrig få nog av dem. Folk måste bli bättre på att berömma varandra.


Tillsist tänkte jag berätta att Ronny lever fortfarande och hans ägare kommer hem på söndag, vilket innebär att jag måste skrubba akvariet och snabbanta Ronny eftersom jag har gött upp han lite(han var ju så spinkig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0