Hur är det möjligt?

Imorse när jag vaknade kunde jag inte röra en enda kroppsdel. Hur kan det ens vara möjligt med sådan träningsvärk? Jag har till och med träningsvärk under fötterna!!!!!! Sjuuuukt!

Annars vet jag inte riktigt vad det är med mig, lyckoruset från igår är borta iallafall och jag känner mig väldigt instabil känslomässigt, i allt! Kan kanske bero på att jag typ klättrar på väggarna hemma på förmiddagarna när jag inte får jobba. I början var det som skönt att vara ledig, men nu blir jag bara galen. Tänker på tok för mycket på sånt som jag inte borde och allt blir bara en enda stor röra i huvudet. Jag vill bara att allt ska vara som vanligt. Eller är det det jag vill ?

Kommentarer
Postat av: Piff

Hmm. Jaa, frågan är ju om det är det du vill.. Kom in till stan någon förmiddag och häng med mig. Jag har rätt lite schemalagd pluggtid.

2009-01-21 @ 11:48:02
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0