Frågan är ju ?

Jag undrar huuur man kan få stänga av vattnet i hela lägenhetslängan och bara lämna en lapp på morgonen 1 timme inann de stänger av det ?! Tur att Anders väckte mig och berättade den roliga nyheten så jag hann fylla allt som gick med vatten så jag skulle klara dagen. Insåg dock att jag aldrig skulle lyckas duscha så då fick jag cykla iväg till hallen. Passade även på att träna när jag ändå var där.

När jag sedan kommer hem så står det 2 arbetare i min lägenhet och stänger av ventilationen, great. De har inte rena skor och det är rätt slaksigt ute, och även i lägenheten nu.

Ska snart bege mig till jobbet, men först Days of our Lives. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0